DozaDePoezie

28 noiembrie 2015

Filed under: ...,Poezii — maskirovka @ 11:23

Și se făcea că eram într-o pădure primăvara, flori, fluturi, zumzete

Și pe unde călcam răsăreau flori multicolore, puii de căprioare mergeau

Lângă mine,  la un moment dat am auzit un susur, mi-am imaginat

O apă, un  izvor mic și curat care avea să mai îmi țină sângele în loc

Și mergeam agale cu nările în aer, fluturi și alte multe vietăți veniseră în ajutor

Să căutăm împreună vocea cristalină, să clătim sufletele, să albim inimile

Se făcuse noapte, ne-am așezat lipiți unii lângă alții cu gândul să începem

De-a doua zi, apoi am mers ani de zile prin această pădure în care era

Permanent primăvară, între timp puii crescuseră, fluturii îmi intraseră

De-a dreptul prin piele, păpădiile se duceau, se duceau, susurul se auzea

Necontenit ca o melodie veche făcută din bătăile inimii tale

 

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Blog la WordPress.com.