DozaDePoezie

5 Aprilie 2016

Filed under: ...,Poezii — maskirovka @ 21:13

Întotdeauna mi-a dorit o cameră plină de cărți
Fiecare perete să aibă un raft de lemn natur de sus până jos
Inclusiv lângă fereastră să fie făcut astfel încât
Șirul cărților să nu fie întrerupt, să am o masă și un scaun
Nu pot scrie pe jos și nici culcată pe burtă, chiar dacă
Uneori mi-ar plăcea să stau întinsă să privesc tavanul
Sau deșertul din mine, în camera aceea antifonată de cărți
Va fi mereu senin sau ploi torențiale, depinde ce vreau
Știu că toate astea se pot face foarte ușor, suni la o firmă
Și vine cineva, ia dimensiunile, aduce marfa, apoi plătești
Cărțile de asemena pot fi procurate din casa de la țară
Sau se pot cumpăra, de la o vreme însă camera perfectă
Ești tu, deodată vreau să locuiesc în tine, să curăț, să arunc femei
Amintiri, să albesc rufele la râu, cuvintele să le tăvălesc prin zăpadă
Ca prin zahăr, să mă dau în leagăn, să-și aduc papucii la pat
Să te aștept cu masa pusă, uitându-mă de la pervaz când vii
Aș lipi pe pereți toate poeziile de la tine, și eu să stau întinsă
Să privesc cerul tău cum își prelinge cerneala în mine

1 comentariu »

  1. ❤ M-ai fascinat!! Superba povestioara!

    Comentariu de Gânduri by Mădă — 5 Aprilie 2016 @ 22:49 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

