DozaDePoezie

16 Ianuarie 2016

16 ianuarie 2016

Filed under: ...,Poezii — maskirovka @ 04:49

Tu nu ai existat niciodată, au existat doar cuvinte frumoase

Spuse pe întuneric, le auzeam în fiecare dimineață cum mă îmbăiau

Bâjbâiam după tine și nu te găseam niciodată, uneori auzeam

Un instrument muzical, un fel de fluier care încălzea camera

Și deodată mă întindeam la soare, nicidecum, îmi spuneai

Așa cântă inima mea, și mă cufundam în tine ca într-o mare primejdiosă

Mă spălam în cuvinte de sus până jos ca într-o apă de botez

Părul mi se răsfira peste sâni, ai fi vrut să mă omori, să scapi

Să mergi mai departe, dar inima ta cânta singură, respirai

Din viața mea abia mijită un element chimic nou care susținea arderea

Tu nu ai existat niciodată, au existat doar iriși poleiți cu aur

Care mă vedeau prin întuneric așa cum nu eram

 

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

