DozaDePoezie

14 noiembrie 2015

Filed under: Poezii — maskirovka @ 17:05
Tags: ,

Noi doi am putea face o casă pe Lună, din gânduri, din poezii
În fiecare zi am pune acolo tot ce vrem să știm unul despre altul
Aici în spațiul acesta mirific, fără gravitație, am încerca zi de zi
Să ne apropiem, Pământul ne-ar atrage să revenim la hainele vechi
Când tu, când eu, am face curat, aerul să rămână luminos
Și la fel de primitor, ar fi locul nostru secret, acolo pe sus pe cer
Am privi de pe Pământ în fiecare seară la casa noastră cum crește
Ca un copil, noi doi am putea face o casă pe Lună și pentru asta
Nu avem nevoie nici de corăbii, vise sau alte viclenii, trebuie doar
Să săpăm, să săpăm unul în altul până vom da de apă
Și atunci ne vom vedea unul în altul

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.