DozaDePoezie

28 Octombrie 2010

Concurs – câştigi un poem cu dedicaţie

Filed under: Concurs,Poeme cu dedicaţie — maskirovka @ 07:15

Regulament

Motto:
„Eu ştiu că de obicei vorbesc singură cu pereţii, dar asta nu mă face mai puţin umană”

Participantul la concurs trebuie să lase în pagina de comentarii o adresă de blog, unde, după ce voi da o raită prin scrierile lui, voi face un poem oarecum personalizat – cu dedicaţie şi pe care-l poate utiliza oriunde şi oricând fără drept de autor. Poemul cu pricina va fi publicat aici pe dozadepoezie, iar câştigătorul, după cum spuneam, poate face ce doreşte cu el, să-l folosească în loc de şampon 10 în 1, multivitamine, loc de veci, mic dejun, inclusiv să-l pună la presat sau să-l arunce la gunoi.

Concurs expirat 30 octombrie 2010.

10 comentarii »

  1. […] Concurs – câştigi un poem cu dedicaţie Thu Oct 28, 2010 7:15 am Regulament Motto: “Eu ştiu că de obicei vorbesc singură cu pereţii, dar asta nu mă face mai puţin inumană” Participantul la concurs trebuie să lase în pagina de comentarii o adresa de blog, unde după ce voi da o raită prin scrierile lui, voi face un poem oarecum personalizat – cu dedicaţie şi pe care-l […] […]

    Pingback de Concurs – câştigi un poem cu dedicaţie - Ziarul toateBlogurile.ro — 28 Octombrie 2010 @ 07:16 | Răspunde

  2. calde felicitări, anticipate, ‘cîştigătorului’
    rar spre fără de pereche aşa mîngîiere de gînd
    sper ca cine-o primi-o să o ştie preţui

    Comentariu de CELLA — 28 Octombrie 2010 @ 13:09 | Răspunde

  3. Poem pentru CELLA – ÎNGERUL CU CAPUL ÎN JOS –

    când ma intrat pe pagina ta o albină
    mi s-a aşează pe mână
    ce mă făcem dacă venea ariciul, poate fugeam
    călare în lumea lui dintre ţepi
    dacă venea melcul aş fi ştiut cel mai bine
    cum să mă descurc
    dar a venit o albină, mică, firavă
    mirosea poemul ăsta care stătea să iasă din piele
    nu va pleca curând, mi-am spus
    ar fi bine să stau nemişcată
    aşa scrie în manualul de supravieţuire
    îi va culege nectarul şi va pleca
    tot ce trebuie să fac este să stau nemişcată
    să-mi chem mama, să-mi chem tatăl
    să o sun pe CELLA, nu-i ştiu numărul
    poate un medic cu diplomă în călătorii
    cu sape, cu sfori, târnăcoape
    să-mi dezgroape poemul din carne
    locul e deja roşu şi inflamat
    şi uitel cum apare ca un înger cu capul în jos

    Comentariu de maskirovka — 28 Octombrie 2010 @ 13:33 | Răspunde

  4. Eşti inepuizabilă, Oceanico 🙂 Frumoasă şi generoasă idee. Vreau şi euuuuuuuu, poeeeeeeem. De la tineeeeeeeeeee, care să mă descrie-inventeze-scruteze-răsfeţe-dedulcească-răscolească :):):):)

    Comentariu de Dulce Deea — 29 Octombrie 2010 @ 21:27 | Răspunde

  5. poemul este postat Deea, daca ai reclamatii le poti lasa la ultimul etaj, incerc si eu sa ajung cat de curand:)

    Comentariu de maskirovka — 30 Octombrie 2010 @ 07:41 | Răspunde

  6. […] scris o poezie.  Aşa, într-o joacă generoasă la care ne-a chemat pe toţi. Cine vrea, adică un poem-portret al lumii care transpare din blogul personal n-are altceva de […]

    Pingback de Iubirea locuieşte întotdeauna la ultimul etaj « Deea Dulce mult aduce — 10 Noiembrie 2010 @ 15:47 | Răspunde

  7. Wow, este spectaculos blogul tau, absolut fantastic!!!
    Sunt curioasa tare – http://www.ra3pop.wordpress.com si as fi mai mult decat onorata sa citesc despre mine intr-o poezie de-a ta. Pupicei si o zi superba!!!
    Ra

    Comentariu de Ra — 11 Noiembrie 2010 @ 09:16 | Răspunde

  8. concursul este expirat, aşa cumm reiese de mai sus, s-a adresat exact celor care mă citesc zi de zi şi care evident nu au ratat spectacolul, dacăam să fac vreo concesie am să te anunţ. mă bucur de vizită.

    Comentariu de maskirovka — 11 Noiembrie 2010 @ 09:50 | Răspunde

  9. Cu sigurant am sa raman un vizitator fidel 😉 pt ca am ceva de cotrobait prin camerele blogului tau. Eu am venit redirectionata de pe blogul Deei, felicitari pt poezia dedicata ei. Succes in continuare!

    Comentariu de Ra — 11 Noiembrie 2010 @ 10:03 | Răspunde

  10. dacă îţi place şi te simţi în largul tău poţi sta cât vrei, am camere libere:)

    Comentariu de maskirovka — 11 Noiembrie 2010 @ 10:08 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

