DozaDePoezie

3 Noiembrie 2015

Filed under: Poezii — maskirovka @ 07:08
Tags:

am vrut să-și scriu de multe ori
ceva, nu știu ce, dar să-ți scriu
de fiecare dată când puneam degetele
pe foaie simțeam o leziune
moale, putredă de muceagi
ca țesutul unei ființe vii, pulsa
pulsa dungi de lumină
și-n loc de cuvinte
era ca și cum puneam sare pe rană
cuvintele refuzau să fie așezate
cuminți, creștinește, în locul lor de veci
inventau pe loc bărci și vâsleau în amonte
prin sângele meu într-o mare tăcere
de frică să nu fie văzute
cum dezertează
am vrut să-ți scriu de multe ori
ceva, ce n-a ținut de mine
însă am amuțit și eu odată cu ele

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

