DozaDePoezie

19 Septembrie 2015

Filed under: adam si eva,Articole,Poezii,SMS — maskirovka @ 06:31
Tags: ,

Pe spatele meu sunt gravate și ușa Raiului și ușa Iadului

Aici scrie cum să evadezi din tine și să ajungi la viața veșnică
Pe unde să calci, pe unde să mângâi, celor care mă dezbracă de suflet
Le e dat să vadă ceea ce pot vedea doar o singură dată

Aici clocotește miezul tuturor lucrurilor

Pe sub bluza mea sunt ape vii, grădini
Cete de îngeri, jgheaburi de vise

Cine mă dezgolește nu mai mă poate iubi

Un soare intermitent doarme-ntre dinți
Sssssss
Pe spatele meu sunt gravate și ușa Raiului și ușa Iadului

Nu mai e nimic de făcut
Cine mă dezgolește nu mai mă poate iubi

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

