DozaDePoezie

16 Septembrie 2015

…hey you…

Filed under: Uncategorized — maskirovka @ 07:01

Există oameni pentru care m-am născut, mă lipesc de pielea lor atât de mult încât urma mea rămâne ca un mulaj în ipsos

Devin șablonul cărnii, apoi ei caută, caută, ceva potrivit formei libere, un pământ sec să umple golul, ceva să țină de foame

Există oameni pentru care m-am născut, îi respir de la prima vedere, părți foarte mici din viața lor rămân din clipa când sudoarea lor de eroi întorși de la luptă s-a șters de mine

Când îi întâlnesc porii de deschid și vocea lor îmi intră prin tuneluri ascunse de care nu știam, îmi modelează inima jucându-se de fapt cu un bulgăre de zăpadă

În tot acest timp nu știu unde sunt, nu știu unde merg, nu știu ce scriu, sunt un model de hârtie pe care se croiește o haină nouă

După mulți ani văd niște lumini, la început livide, amare, nu vreau să le gust, apoi se face brusc dimineață, o dimineață rece, cu un soare de gheață

Revin cu pași grăbiți în mine, în trupul meu ca o planetă minusculă care se învârte după un soare de gheață, cu dimineți reci, amare, pe care nu e bine să le guști

Aș vrea să-ți spun direct: unele vieți sunt legate de-a lungul timpului depășind înțelegerea simplistă, tu știi asta, dar ești un om slab, nu pentru că ai trăiri slabe

Și pentru că ai un ego prea pământean care face ravagii în mintea ta, unele vieți sunt legate de-a lungul timpului și tu știi asta, doar o singură lumină te poate arde

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

