DozaDePoezie

31 Mai 2015

Opium tea

Filed under: Poezii — maskirovka @ 05:35
Tags: ,

Motto: „„I stand at the window and I look at the sea/ Then I make me a pot of opium tea””, Nick Cave.

noaptea asta am s-o dorm în tine
acoperită de pielea ta
doar mâinile le voi ţine afară
cuvintele s-au desprins deja
nu văd prea departe
e ceaţă în larg
marea e fără pescari
iar eu o privesc îndelung
de la fereastra unde-mi beau
opium tea

aici la tine pisicile miorlăie mult mai devreme
ieri am cumpărat câteva
acum magazinul e închis
lângă el un poem prăbuşit de la etajul 10
nu ştiu al cui e
zace pe trotuar
flasc, imobil
iar eu îl privesc îndelung
de la fereastra unde-mi beau
opium tea

sunt ostatică şi totuşi liberă în camera ta
la radio multe ştiri venite de nicăieri
nu recunosc niciun obiect
zâmbesc
mute song
ficatul e fericit
pot să-l pipăi cu mănuşi de plastic
scroll
scroll
to divinity
mă dezlipesc de pe oasele tale
bărcile azi nu mai vin
de când locuiesc în tine
marea a secat
iar eu o privesc îndelung
cum se duce se duce
în embrion
într-un somn prenatal
de la fereastra unde-mi beau
opium tea

2008

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

