DozaDePoezie

3 Aprilie 2015

Filed under: adam si eva,Când sunt cu tine,Poezii — maskirovka @ 06:11

Astăzi vom scrie un poem față în față, ochi în ochi, genunchi în genunchi

Limbă-n limbă, inimă-n inimă, cu bricheta lânga noi vom arde pe rând cuvintele

Ce ne ies din umeri, le vom da foc ca unor lumânari înșirate dimineța devreme

De ziua morților în drumul spre cimitir, drumul ne va fi luminat de celulele noastre

Care vor scânteia una câte una, dacă te voi atinge cu vârful degetului pe

Pieptul tău alb – solstițiu de vară

Pieptul tău alb – magie albă, armă albă

Pieptul tău alb – lapte, zăpadă, zorii zilei, oxid de zinc

Pielea va străluci, se va roti, se va muta din loc ca un ciclon tropical care modelează

Țărmuri, corpuri umane,  tot ce era de nerotunjit se va rotunji firesc, se va șlefui

Inima ta nu va mai fi acel piron care se-nfigea-n mine de frica luminii, inima va fi o minge

Care va sări când la tine, când la mine, ne vom juca, ne vom face cu mâna, ne vom ascunde

Și cu cât te voi duce mai aproape de moarte cu atât mă vei iubi mai mult

Cristalinul tău se va bălăci în cristalinul meu, o altfel de încăpere este trupul meu

Un altfel de lichid amniotic curge-n camera mea, camera mea ești tu, ești tu

Și viața ta izbucnește ca un gheizer tot din viața mea și totul e un abur, un abur sublim

Dimineța nu te  uita în ochii mei, îți vei vedea  visele de peste noapte, năuc, aproape neom

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

