DozaDePoezie

2 Aprilie 2015

Filed under: adam si eva,Când sunt cu tine,Poezii — maskirovka @ 06:21

Cum ar fi să trăim într-o lume de surdo-muți? să ne dăm mâinile fără să ne spunem nimic

Doar pielea și gândurile să se joace între noi, să ne întindem pe iarbă, să simțim cum ne înțeapă

Să nu știm cu ce s-o asemănăm, eu aș spune în gând: e inima ta dimineața care se înfige în mine

De frica luminii, tu ai zâmbi când gândurile mele te-ar înfășoară ca o sârmă ghimpată

Ochii noștri ar inventa o lumea verde, unde oamenii nu mai fug nici de ei, nici de nimeni altcineva

Am sta împreună învinși, cum ar fi să trăim într-o lume de surdo-muți? degetele ar vorbi

Cuvintele ar fi doar niște păsări moarte care ne ies pe gură fără voia noastră

Dar sigur am ști ce să facem cu ele, ce fel de cimitire sau cărți ne-ar trebui să le prindem

O lume fără țăndări, fără scântei, ar fi atât de rare și scumpe încât le-am face cadou

De ziua ta ți-aș dărui un ciob pe care să ți-l trec prin toate încheieturile, sângele cald

Ar fi ceva nou, nemaivăzut, am gusta împreună și abia atunci am auzi un glas înfundat

Care ne cheamă într-un adânc cu mult mai mare, unde vom trăi până la adânci bătrâneți

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

