DozaDePoezie

10 Martie 2015

Filed under: Poezii — maskirovka @ 09:46

Cât am încercat să mă separ de tine, câtă apă am scos din străfundul ființei

Cât am încercat să mă desfac și linia continuă s-o țin cât mai vie, de pază

Ca un leu înfometat, nu am făcut decât să scriu cum m-am născut din nou

Încet, încet, în propria mea burtă, să am din nou ceva  numai al meu

Un alt corp care creștea zi de zi depărtându-se de tine ca un tren personal

Dintr-o gară mult prea mizeră, până când exclusiv am început să-mi aparțin

Degetele erau ale mele, buzele, fața, nu mai împărțeam cu nimeni

Și creșteam ca o pâine făcută de mama, fără să știi, fără să vrei

Cât am încercat să m separ de tine, câți pereți am curățat de igrasie

Și câtă piele am bandajat, gunoaiele s-au dus deasupra apei

Restul a rămas la mine, restul a rămas la mine, tu? ești pierdut

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

