DozaDePoezie

6 Martie 2015

Filed under: SMS — maskirovka @ 19:02

O tăcere sublimă ca o pânză de petrol îmi ia tot oxigenul

Vietățile mor sufocate rând pe rând, ies  la suprafață cântece

Iubiri, iernile calde, leșuri din tinerețea mea, vise muribunde

Minerale rare, tăcerea e un animal masiv care sfârtecă în bucăți

Cu colții, cu gheareale, cu inima de oțel, cu sângele rece

În mine rămân pajiști pustii, imprecații, căprioarele nu mai

Au unde să se adape, iarba e arsă, sunt propria mea zidărie

Bloc de beton, etanș, fără goluri, de acum îți scriu într-o limbă nouă

Pe măsură ce vei citi o vei învăța, deja ai început să zâmbești

Este primul semn că mă înțelegi, nici eu nu o cunosc prea bine

Se naște pe măsură ce îți scriu această poezie-tăcere

L

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

