DozaDePoezie

4 Martie 2015

Filed under: Uncategorized — maskirovka @ 18:51

Ce otravă mai puternică ca dragostea mea vrei?

Ți-a produs leziuni grave pe creier, mă vezi în toate

Femeile, bătrâne, urâte, târfe sau mame, chipul meu

Apare schimonosit pe fața femeii în cârje căreia

I-ai cedat locul în tramvai, în parc la fel, când strigă

După tine, 50 de lei pentru o oră și mă ai, vezi chipul

Meu crud ca un mugure gata să-ți explodeze în palme

Copilului care-și strigă la geam mama îi răspunzi

Ca și când i-ai fi tatăl, ce otravă mai acidă ca dragostea mea

Vrei? ți-a măcinat oasele, te-ai făcut mic, aproape copil

Mă vrei cum o fi, numai să fiu, caldă, antidotul

Iubirii nu e ura, antidotul iubirii nu e ura

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

