DozaDePoezie

18 Ianuarie 2015

Carmen

Filed under: Poezii — maskirovka @ 18:31

…Și sângele nostru s-a amestecat într-un singur corp
Și mânile s-au încâlcit unele în altele și cei patru ochi s-au topit
Și de atunci privim doar cu unul singur născut între noi
Ca un copil mut și cuvintele ni s-au încurcat
Ca firele de cocon care plămădesc aceeși larvă, și ne-am pierdut
Și-am dispărut unul în altul vreme de-o zi într-o dezordine cumplită
Coastele mele erau la tine și chipul se mutase pe fața ta și inima ta
Bătea la mine și plămânii tăi respirau pentru mine și mă înghesuiam
În scorburi, în peșteri, scobeam cât puteam ca un animal în pericol
De dispariție în carnea ta ca într-un zăcământ aurifer, te făcusei mic
Ai fi vrut să te nasc, eu la fel, azi nu ne mai amintim cine ce sex avea
Hematiile luminau ca la nevertebratele lipsite de picioare, aveam
Pielea lucioasă, tu la fel, puteam trece unul prin altul, ne alintam
Ne cununam, muream și tot așa, ne nășteam la loc într-un joc
Indescifrabil, învățasem ce este râsul, ce este pământul, iubirea
Hlamida, ne știam toate cămăruțele, toate câmpiile, toate
Ascunzișurile, picăturile de ploaie le prindeam în palme și le
Puteam trimite înapoi, eram noi doi, noi doi la început de drum
Doua celule care se îngemănau ca ziua cu noptea într-un crepuscul
Care nici azi nu are un nume, pământul cu cerul într-un orizont inefabil
La un moment dat m-ai strigat Carmen și mi-am dat seama că sunt
Eu și că așa îmi vei spune mereu, Carmen e nume de os

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

