DozaDePoezie

16 Ianuarie 2015

16 ianuarie 2015

Filed under: Poezii — maskirovka @ 18:41

Oamenii vin și pleacă, se rotesc deasupra capului ca anotimpurile
Unii sunt calzi, alții reci, dar până la urmă toți se duc în cercuri
Vârtejuri, unii își desfac cămășile, aripile, dansează, rotesc săbii
Unii înfășoară frânghii în jurul gâtului meu, alții se rostogolesc
Aruncând mingi, aruncând inimi crude, abia înmugurite
Oamenii sunt ape curgătoare, unii lasă mâl, alții nisip aurifer
În care încep să caut, unii curg în valuri repezi, alții își mai deschid
O ușă, un gând dând impresia că vor să înnopteze, însă
Oamenii sunt oameni se prăbușesc la ivirea zorilor, nu au pielea
Pregătită pentru lumina din camera mea și ard, ard singuri
Din sinea lor, cam asta ar fi arma lor, izgonirea din ei
Unii-mi fură cuvintele direct din gură, alții fac construcții
Din beton armat, bărci, vâsle, sap în mintea mea galerii
Tuneluri, mine, stau ani de zile în beznă, unora le place
Să bea întunericul, unii mor acolo sufocați și pleacă și ei
Oamenii sunt oameni cât aș încerca să fac mănunchiuri de spice
Nu mă pot hrăni, totul e smoală, chipul meu nu oglindește
Niciun om, nici măcar omul din mine nu-l vede, și eu
Băltesc ca o pânză freatică la suprafața corpului meu
Captez lumina, încolțesc, prind rădăcini, mă rotesc
Deasupra mea ca un anotimp necunoscut

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

