DozaDePoezie

15 Ianuarie 2015

Așa a început

Filed under: Când sunt cu tine — maskirovka @ 07:40

mi-a dat o foaie și un creion și mi-a spus: scrie-mi o poezie, le-am luat  ca și cum cineva îmi dădea de pomană, nu puteam refuza, eram cumva o femeie la ușa bisericii care cerșea ceva de  mâncare, m-am așezat la masă și am scris:

mi-ai atins pielea în treacăt, fără să vrei, mâine dimineață din pumnul tău vei stoarce câteva stele

i-am înapoiat foaia și creionul, a citit, a zâmbit, a plecat la masa lui, toată seara s-a uitat la mine ca la un hoț de rai, simțeam pe șira spinării privirea lui cum trecea de toate barierele, când mă întorceam să mă scutur de săgețile înfipte îl surpindeam zâmbind, când am vrut să plec  a venit lângă mine m-a luat de mână și mi-a spus:

ți-am atins pielea în trecăt, poate că am vrut, mâine dimineață vreau din pumnul tău să beau apă

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

