DozaDePoezie

12 Decembrie 2014

îți amintești astă vară

Filed under: adam si eva,Poezii — maskirovka @ 04:52

Îți amintești astă vară

când aveam spatele transpirat

și spuneai: iar ți-am aburit pielea

apoi mă ștergeai ușor

ca și cum ai fi șters o oglindă

și spuneai: mă văd în tine

uite-mă când eram mic

și râdeam, râdeam

mergeai cu degetul pe șira spinării

și parcă erai un copil

care urcai fricos pe o scară

făcută din lemne putrede

care avea să te ducă

la un cuib de rândunici

lasă-mă cu neroziile

și insistai să mă convingi

că spatele meu e o oglindă magică

și că ai vrea să scrii o carte

despre lumea de acolo

despre poduri și mlaștini

și râdeam, râdeam

n-ai tu arme să pătrunzi

în adânc, tu vezi doar luciul

poveștii, care știu orbește

orbește, noi ce sărbătorim azi?

nașterea sau moartea

nu-mi dau seama

pe unde suntem

și râdeam, râdeam

ne luam de mână

și ne aruncam de pe stânci

unul în altul

până storceam raze de lumină

și cai înaripați se nășteau

între noi

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

