DozaDePoezie

11 Decembrie 2014

Filed under: Uncategorized — maskirovka @ 06:00
Tags: , , ,

Motto:

Doar iubirea ucide altă iubire, îi trage un glonte în cap

Sigur și precis ca în Frații Karamazov, duelul dintre Dumnezeu

Și diavol, unde câmpul de luptă e corpul meu

Și din sângele risipit se naște altă iubire care se ține după mine

Hematie după hematie, un lanț asurzitor de bucurii și tristeți

Noaptea pereții mă încolăcesc până mă înghit

De multe ori ne luptăm să ne luăm locul unul altuia

Până ne potolim foamea, nu există animal de care să

Mă tem mai mult ca peretele, în el sticlesc tot felul

De ființe, oameni naufragiați se ucid între ei

Noaptea pereții mă încolăcesc până mă înghit

Și trebuie să fac repede sulițe din iubiri neîmplinite

Să trec vârful pașilor prin otravă, am ochii mari

Peste tot pândesc cuvintele nespuse care sar la gât

Gândurile moarte zac și ele acolo gata să revină

Înapoi în trup, amintirile sunt un fel de hidre

Urâte, schiloade, dar cu o putere demnă de cărți

Scheletul mi se micșorează, vertebrele se retrag

Cumva la mal ca niște povești de adormit copiii

Inima este în plan secundar ca un ostaș roman

Care aparține lui auxilium, pereții mă acoperă

Ca niște veșminte albe de moarte, îmi acoperă

Fața, mâinile, ca pe o mumie mă strâng bine de tot

Și râd și râd, mă înghit din nou, pentru a câta oară…

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

