DozaDePoezie

28 Noiembrie 2014

Centru, centrul istoric

Filed under: adam si eva,Poezii — maskirovka @ 05:10
Tags: , ,

Lângă mine toți bărbații tac, îți amintești în seara aia la terasă
Venisei cu un prieten să mă cunoască, la randul lui venise cu alții
Și cu fete care beau bere din sticlă și toată lumea fuma și
Se uita cu coada ochiului la mine, n-au îndrăznit timp de câteva ore
Să spună nimic, fetele mă întrebau de unde am cerceii
Și rochia portocalie, eu râdem și beam gin tonic și râdeam iar
Începuseră să mă atingă, să vadă dacă sunt vie și dacă hainele
De pe mine sunt haine sau doar veșminte respirabile, casante
Doar fetele vorbeau, puneau la cale escapade în corpuri străine
De acum toată lumea știa în ce oraș locuiesc, unde am făcut escală
Ce filme am văzut, ce autori citesc și mai ales ce e cu mine acolo
Toate spuneau, locul tău nu e aici, ești bună de icoană
De ținut în vitrină și toată lumea râdea și eu te țineam de mână
Pe sub masă, eu locuiam în tine, eram prelungirea ta
Mă scurgeam în tine de pe crucea mea așa cum Isus
S-a prelins de pe cruce în toți oamenii care au crezut în el
Nimeni de acolo nu avea unelte de săpat mai adânc
Lângă mine toți bărbații tac, probabil că prin pori eman
O liniște nețărmurită pe care ei în gânduri o percep
Și o absorb și nu se mai satură, în afară de liniște nu am nimic de dat
Erau ca viețuitoarele din Isaia: 11 toată lumea era cumva îmblânzită
După ce au plecat erau mai ușori, parcă mai înalți, erau deasupra
Pământului cu câțiva centimetri, se uitau în urmă la mine
Eu la ei și și vedeam sub piele aripile cum le încolțeau

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

