DozaDePoezie

29 Octombrie 2014

Timpul și spațiul

Filed under: Tablete — maskirovka @ 05:55
Tags: , ,

De dimineață am stat minute bune în fața dex-ului citind ce înseamnă cuvântul timp: un mediu omogen și nedefinit, analog spațiului, în care ne apare succesiunea ireversibilă a fenomenelor. De la prima citire mi-am dat seama că timpul e foarte uman, seamănă perfect cu tine, de aceea am mai citit de zece ori să mă asigur că nu greșesc, în sfârșit am găsit ceva care seamănă cu tine, tu ești un om omogen alcătuit clar din chestii foarte cunoscute care formezi un singur tot, despre care nu pot spune cu precizie unde ești, mergi într-un singur sens mereu, nu te uiți în spate, nu revii la starea inițială, mergi înainte prin gropi, prin oameni, fără motive, fără judecăți, așa pur și simplu, dintr-un accident cosmic! Dacă mă uit la cuvântul spațiu: Formă obiectivă și universală a existenței materiei, inseparabilă de materie, care are aspectul unui întreg neîntrerupt cu trei dimensiuni și exprimă ordinea coexistenței obiectelor lumii reale, poziția, distanța, mărimea, forma, întinderea lor. E clar, spațiul sunt eu, nu mă primești niciodată singură la tine, obligatoriu trebuie să vin cu materia, inseparabilă de corp nu mă primești, spirit stau pe preșul de la ușă, trebuie să fac piruete prin cameră să mă vezi în toată splendoarea 3D. Poziția, mărimea, forma, după cum spune definița sunt foarte importante, am să țin cont de ele. Haha!

2 comentarii »

  1. Tu, spaţiu paradisiac, el, nemărginit în spaţiu,cu foame şi sete de el. Din timp în timp, dau alt înţeles cuvântului spaţiu, când mişc dragostea pe distanţe.

    Comentariu de Camelia — 31 Octombrie 2014 @ 00:21 | Răspunde

  2. cred că numai împreună pot exista!

    Comentariu de maskirovka — 6 Noiembrie 2014 @ 04:19 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

