DozaDePoezie

19 Iunie 2014

Link

Filed under: Poezii — maskirovka @ 05:52

Să zbori nu înseamnă să diseci un fluture, înseamnă să te dezbraci de haine
Și eu pot despuia corpul meu-larvă în care metamorfozez lumina
În ciuda structurii carne, oase, în noi e o coerență mult mai viabilă
Și eu și tu, oricine poate, e ca mersul pe bicicletă, nu se uită
Ce se uită e însă de câte ori cădem și ne julim genunchii de pământ
Sau de alte materii, poate de oameni, eu mi-am julit genunchii de un om
Ustură foarte rău, nu vă apropiați prea mult de nisipuri mișcătoare
La fund veți da de o inimă clară, transparentă, nu va fi foarte ușor
Să citiți în ea, eu am făcut asta, orbită de o lumină ciudată care
Străbătea prin trup, m-am speriat, am fugit și mi-am julit genunchii
Să zbori nu înseamnă să diseci o inimă, a ta sau a altuia, înseamnă
Să iei o pernă și să o arunci în sus, de multe ori, fiecare om are un număr
De aruncări, un număr de bătăi, până când rămâi suspendat undeva
De unde nimeni nu a vrut să se mai întoarcă, nimeni nu dă doi bani

1 comentariu »

  1. Comentariu de akuzatu — 2 August 2014 @ 22:00 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

