DozaDePoezie

11 Iunie 2014

Postludiu

Filed under: Când sunt cu tine,Poezii — maskirovka @ 04:53
Tags:

După ce fac dragoste cu tine, după ce ai plecat și ai închis ușa încet
Să nu sperii ființa pe care-ai lăsat-o în urmă, după ce fac patul, adun
Hainele, paharele goale, zâmbesc după conținutul gol, al meu nu al paharului
După ce aerisesc, îmi despic pieptul cu geamul deschis să iasă pânza străvezie
Sau mă rog, mucegaiul iubirii care încerca să se instaleze încet, încet
Deschid rând pe rând cărți, să intre în cameră aer curat, drumuri noi, călătorii
După ce toate astea ard în minte ca niște lumânări care mă trec pragul
Dincolo, după ce mă spăl de gândurile tale devenite mâini în preajma mea
Sunt altcineva sau poate nu, mă întorc la mine, după ce clopotul nu mai bate
Și când roua ta nu mai e, ce am luat eu din toate astea și ce rămâne
În mine după toată povestea cu lacurile de pe podea și cu cerul tras
Ca o pătură să țină de adânc? ce rămâne în mine după ce ai închis ușa
Să nu sperii ființa pe care-ai lăsat-o în urmă!? e o materie friabilă care seamănă
Cu un grăunte, oricine altcineva m-ar atinge m-aș fărâmița

2 comentarii »

  1. Imi plac poeziile tale, sunt ca marea, un intreg atat de vast, diferit clipa de clipa, stare de stare. Descoperirea acestui blog e bucuria zilei de azi. Sunt zambet si incantare. Sper ca bucuria pe care o daruiesti sa se intoarca la tine.

    Comentariu de zenobia — 9 Iulie 2014 @ 13:01 | Răspunde

  2. Multumesc frumos.

    Comentariu de maskirovka — 11 Septembrie 2014 @ 13:06 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

