DozaDePoezie

10 Iunie 2014

O dimineață cu Charles Bukowski

Filed under: Video — maskirovka @ 04:48
Tags: ,

Poem:

Fete tăcute curate în rochiţe cadrilate

am avut parte numai de curve, foste prostituate,

nebune. văd peste tot bărbaţi cu femei tăcute,

blânde – îi văd în supermarketuri,

îi văd plimbându-se pe străzi,

îi văd în casele lor: liniştiţi, trăind cumsecade.

ştiu că pacea lor e doar parţială, dar e pace,

multe ore şi zile de pace.

am avut parte numai de drogate, alcoolice,

curve, prostituate, nebune.

când pleacă una

vine alta

mai rea decât cealaltă.

văd atâţia bărbaţi cu fete curate

în rochiţe cadrilate

cu chipuri normale, fără privirea

aia de şacal.

„să n-aduceţi vreo curvă pe-aici”

le spun puţinilor mei prieteni,

„sigur m-aş îndrăgosti de ea”.

„n-ai fi în stare să iubeşti o femeie bună, Bukowski.”

am nevoie de o femeie bună. am nevoie

de o femeie bună mai mult decât am nevoie

de maşina asta de scris, mai mult decât de

automobilul meu, mai mult decât am nevoie de

Mozart, am nevoie de o femeie bună

încât aproape că o simt în aer, în vârfurile

degetelor. văd trotuare construite special

pentru paşii ei,

văd perne pentru capul ei,

simt în mine hohotele de râs pe

care ni le vom dărui unul altuia,

o văd mângâind o pisică,

o văd cum doarme,

îi văd papucii de casă pe hol.

ştiu că ea există

dar unde se-ascunde pe pământul ăsta

în timp ce curvele continuă să mă găsească ?

Citate:

Dragostea e o ceață care dispare la prima rază de realitate.

Dragostea e un câine venit din iad.

Erau visele. Era realitatea. Şi era ea, care le făcea să se întâlnească.

Ce este teribil nu este moartea, ci vieţile pe care unii nu şi le trăiesc înainte de a muri.

Niciodată nu am cunoscut un alt om care aş fi vrut să fiu. Şi, chiar dacă asta este o deziluzie, este una norocoasă.

Sunt puţine sufletele libere cu adevărat, dar când te întâlneşti cu ele le recunoşti imediat, mai ales pentru că îţi dă un sentiment de bine faptul de a vă găsi împreună.

N-am fost un hoţ mărunt, voiam lumea sau nimic.

Unii oameni niciodată nu înnebunesc. Ce vieţi oribile trebuie să ducă.

Clip 1:

Clip 2:

Un film:

http://http://filmehd.net/lamour-dure-trois-ans-dragostea-dureaza-trei-ani-2011-filme-online.html

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

