DozaDePoezie

7 Iunie 2014

Poezia – mesaj în sticlă

Filed under: Poezii — maskirovka @ 04:57
Tags: , ,

Poezia este un fel de antecameră, o formă greșită a cuvintelor, un câmp înverzit
În mintea mea unde stau culcată cu fața spre cer, spre pământ, spre tine, aici
Îmi pregătesc instrumente, săgeți, un alt fel de mâini pentru a te cuprinde
Uneori un loc părăsit, o biserică mută unde îngerii nu mai vor să cânte, de aici
Se poate lua gratis un bilet spre rai, de fapt, nu este ghișeu, nu vinde nimeni
Biletul îl fabric chiar eu, uneori visez că sunt deasupra mea și mă văd cum dorm
Și mă visez deasupra propriului corp, și mă uit cu indiferență, aproape oboseală
Nu mă recunosc, nu știu cine sunt, nu-mi pasă, poezia e un fel de vis în care
Îmi place să fac curat, să arunc inimile stricate celor care intră, să le șlefuiesc
Altele noi, strălucitoare, să dau de-o parte pânzele de păianjeni, velele crescute
Pe spate, să ajung încet, încet la ființa cât un bob de rouă din adâncul coastelor
Poezia e locul unde corpul e atras de un magnet, subțiat ca o fantă de lumină
Cumva înapoi în mine ca o apă care se retrage, se retrage până la oase, până
La măduvă, undeva într-o formă indecisă, fără materie, până corpul rămâne pământ
Uscat, o plajă în urma căreia doar sticlele goale cu mesaje s.o.s. se mai văd

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

