DozaDePoezie

23 Aprilie 2014

A 3-a zi de Paște

Filed under: Dincolo de mine,Poezii — maskirovka @ 06:55
Tags:

Am dat mâna la ușă și ochii mi s-au dus spre ochii lui albaștri și acolo au rămas
Am vrut să-l strâng în brațe ca pe un înger pe care nu l-am mai văzut de o mie de ani
Un preot îmbracăt în alb, spre 70, 80, 2000 de ani, nu mi-am dat seama, nu conta
Era un om fără vârstă, copil la zâmbet și adolescent la mers, nu i-am văzut mâinile
Ne-am lipit din toată mulțimea de sute de oameni, eu da, mă puteam lipi de oricine
Dar el…și el s-a lipit de mine, aveam o fetiță de mâna care nu ștIu de unde se pierduse
Am întrebat cine e, ce fel de călugăr e acela cu gluga albă, toată seara a stat lângă noi
Nimeni nu-l cunoștea, era slab, avea capul descoperit, mi-a arătat unde e supa
Mi-a spus că e foarte bună, toată lumea dădea din umeri când întrebam cine e
A doua zi dimineața, am plâns, am fost atât de aproape și nu am știut
Am căutat prin dicționare veșminte preoțești, nimic nu semăna cu haina lui
Am văzut în el același lucru pe care și el l-a văzut în mine, mi-a tot spus
La mulți ani, La mulți ani, este și ziua ta, și-atunci mi-am dat seama cine sunt
Și de ce am înviat acolo pe loc în pragul ușii, și în timp ce plecam aburul lui mă însoțea

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

