DozaDePoezie

31 Martie 2014

Scările de incendiu

Filed under: Poezii — maskirovka @ 11:29
Tags:

iubirea
e un film văzut la tv
care rulează indiferent
dacă închizi, dacă e noapte
sau zi, dacă spargi
telecomanda sau dacă tai cablul
dacă sună cineva sau dacă adormi
merge indiferent că trăim sau nu
trece dincolo de toți pereții
sub acțiunea luminii
se poate simți

prima zi

în timp ce jucai tenis
am trecut pe lângă tine
am simțit în spate o săgeată
și am atins pământul încovoiată de durere
erau doar doi ochi
care-mi intraseră
în șira spinării
te-am recunoscut
așa cum se recunosc îngerii
în filmul Gabriel
fără să privesc peste umăr

a doua zi

când ți-am desfăcut cămașa am văzut alt om
am desfăcut și acestuia cămașa
și am văzut alt om și așa la infinit
te reproduceai pe măsură
ce dădeam de tine în alt om
mult mai înalt și mult mai singur
până ai ajuns sus, foarte sus
într-un cer pe care eu aici
pe pământ nu-l cunosc
i-ai spus iubire
un cer personal
căruia i-ai dat drumul
ca unui câine ținut în lesă
cândva
într-un fel sau altul
vom ajunge acasă

a treia zi

în parcul de lângă mine
sunt câteva tablouri electrice
pe care scrie: nu atinge
pericol de moarte
prin urmare
nu mai veni la mine
nu mai vreau să te ating
pericol de libertate
alerg pe scările de incendiu
iar în mine
și de data asta o femeie
necunoscută a țâșnit
din pieptul meu
și s-a dus
nu știu unde

ziua a patra

las pas poezia
să-și facă de cap
deasupra mea se adună nori
începe ploaia
ce faci tu acum iubire mea
pieptul cărei fecioare-l asculți?

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

