DozaDePoezie

8 Martie 2014

Acum

Filed under: Atac de cord,Poezii,Special — maskirovka @ 05:20

E ca și cum ne-am trăi viața embrionară
Înotăm în aerul planetei, întâlnim oameni
Cu care împărțim pâinea, patul, cărțile
Stăm cu picioarele într-un lichid numit aer
Respirăm din ce avem la îndemână, oxigenul
Putea fi foarte bine alt element chimic
Și tot ființe am fi fost, fie că ne duceam
Copiii la școală, fie că mâncam coji de copac
Ne gândim cum să ne trăim viața pe uscat
Ce să mai cumpărăm, ce să mai construim
Când ne vom gândi cum să ne trăim moartea?
Și în uterul mamei am făcut tot felul de escapade
Am ridicat temple din carne cu mâini și picioare
Am pus ferestre, lacăte, am făcut drumuri prin noi
Am săpat în oase și am pus vene, artere
Ceva care să ne asigure o altfel de viață
După expulzarea din mare în lume
Când ne vom gândi cum să ne trăim moartea?
Ce puteam face acum pentru cealaltă viață
Ce mâini și ce fel de picioare vom aveam?
Lângă Dumnezeu trebuie să fii desculț
Pentru că atunci Corpul nu-l mai simți
Nu mai avem nevoie de tălpi, tălpile
Vor deveni un fel de aripi, un fel de entuziasm

5 comentarii »

  1. Te iubesc! În eternul Aici construiesc pe Apoi!

    Comentariu de Ralu Daniela — 8 Martie 2014 @ 08:08 | Răspunde

  2. Cu sufletul desculţ am citit, femeiepoezie. Să ai o primăvară cu picioare pure şi’un 8 martie desfăcut cum ţi-l vei dori!

    Comentariu de Camelia — 8 Martie 2014 @ 11:31 | Răspunde

  3. Mulțumesc! La mulți ani și vouă!

    Comentariu de maskirovka — 8 Martie 2014 @ 13:41 | Răspunde

  4. merge si nedesfacut, c-a venit iarna-napoi intre timp si se mai inchid florile pentru o vreme! pentru un acum, mai atunci pe plusul axei de timp! soarele deschide!🙂

    Comentariu de adicherish — 16 Martie 2014 @ 17:10 | Răspunde

  5. multumesc adi! cherish…

    Comentariu de maskirovka — 16 Martie 2014 @ 17:55 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

