DozaDePoezie

2 Ianuarie 2014

Sărut

Filed under: adam si eva,Erotism,Poezii — maskirovka @ 04:50
Tags: , , , ,

Nu știu de ce azi dimineață parcă am trecut o graniță
Până zilele astea am căutat chei potrivite, am delimitat terenuri
Parcă urmăream o minge de tenis să văd de partea cui se află
Am încercat să-mi potrivesc ritmul pașilor, bătăile inimii
Căutam coordonate identice să mă poziționez în rând cu tine
Să-l pun pe Ying alături de Yang, să așez la locul potrivit
Cele două concepte, eu și tu, într-un limbaj comun
Parcă am găsit algoritmii de rezolvare ai unui cub rubic
Sunt așa… ca și când cineva mi-a dat o inimă de rezervă
Și vreau să mă asigur că funcționează bine să pot muri liniștită
Super! Mă pot arunca de pe stânci direct în tine și nu mă prăbușesc
Dimpotrivă trupul tău e ca un sarcofag din filmele SF, vindecă
Mi-ai făcut cel mai frumos cadou, acel de iubesc de la miezul nopții
Îl simt lipit de sâni și încet până diseară va intră în atrii, când ne vom vedea
Poți să cotrobăi după el, dar aș zice să-l lași acolo, pare în parametri funcționali
Poemul în sine e o diagramă a ultimatumului suprem
În altă ordine de idei, mi-ar plăcea să fii mai înalt decât mine
Când te-aș săruta să mă ridic pe vârfuri ca atunci când eram mică
Și nu ajungeam la caise, așa îmi imaginez sărutul cu tine
Ca o înălțare și la propriu și la figurat, când îți voi atinge limba
Să nu mai vreau jos

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

