DozaDePoezie

18 Noiembrie 2013

Psyche

Filed under: Dincolo de mine,Poezii — maskirovka @ 07:47
Tags: , , , ,

m-am raportat la oamenii săraci din Africa care mănânca noroi uscat cu viermi

la oameni care merg desculți și dorm sub cerul liber

m-am raportat la oameni cu vile imense, cu grădini, cu servitori, cu tot luxul din lume, cu marea lângă poarta casei

m-am raportat la oameni care au scris cărti extraordinare pe care ani de zile le-am purtat în geantă

m-am raportat la oameni integri, la nebuni, la hoți, la infractori, la prostituate, la femei frumoase, la femei urâte, la mama

m-am raportat la oameni răi, buni, la bolnavi incurabili, la oameni sănătoși

m-am raportat la oameni iubiți, la oameni care iubesc, care oferă, la generoși și la invidioși

nu mi-am găsit nicăieri nici micimea, nici măretia, nici sărăcia, nici bogăția

nu am gândit în extreme, probabil că nu asta căutam, nu asta eram

raportarea mea e la mine, la vocea interioara, la primul gest reflex, la inconștient, la îngerul care-și linge aripile și se uită pe ascuns la mine

cum scriu despre el și el e indiferent, nu schițează nici o fâlfâire

dacă-l contrazic nu se supara, nici nu ar avea cum, cu timpul mi-am dat seama că el nu greșește niciodată

ca în mine e o firimitură de Dumnezeu și asta e ca un scut antirachetă, te ferește de orice

mai ales de propriile gesturi

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

