DozaDePoezie

17 Mai 2013

Se luminează, e 5.20

Filed under: Poezii — maskirovka @ 05:23

Motto: ,,Nu prea ştiu de ce-ţi scriu. Simt că am mare nevoie de o prietenie căreia să-i încredinţez nimicurile ce mi se întâmplă…. Poate că îmi scriu chiar mie.” Saint–Exupery

Aș fi vrut să fiu în viața ta, în patul tău bântuit de femei despletite
Să ies din pielea ta ca puiul din coaja de ou, să-mi abandonez corpul
Fără nicio remușcare, din mine sar așchii ca dintr-o bucată de lemn
Pe stradă, iată, oamenii au înmugurit, și-au mai dat jos din haine
Din carne, din idealuri, aș fi vrut să fiu în viața ta, să te ating dimineața
Ca o pisică perversă ce vrea doar mâncare, Iubirea nu e pentru oameni
Oamenii nu au organe de strâns la piept, oamenii strâng la piept cu poeziile
Aș fi vrut să fiu în viața ta, să te spăl de alge, de oboseală, de femeile despletite
Ca pe un nou-născut ieșit din mare, ieșit din mine, iarna să-ți fac cald în cameră
Cu aerul meu expirat, să-ți crească încet aripi și să te ridici deasupra mea
Să-mi chem părinții, prietenii și să le povestesc despre cum am îmblânzit un înger

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

