DozaDePoezie

22 Ianuarie 2012

Inima vs Supa Maggi

Filed under: Cubiculum,Poezii — maskirovka @ 06:18

m-am săturat să merg cu first class
să mi se dea flori fără motiv
uşile să se deschidă fără să apăs pe clanţă
să stau pe cele mai catifelate fotolii
tot timpul în primul rând, prima servită
şoferul să mă sune din oră în oră
m-am săturat să fiu femeia de cinci stele
cu imunităţi şi privilegii
ca un înger cu patru aripi
care la prima fâlfâială are o tavă
cu smochine jos la picioare
nu mai vreau iubiţi cu iahturi
cu pânzele pregătite mereu să mă ducă în larg
vreau un iubit desculţ, sărăc
să-i cumpăr pantofi şi ţigări
să-i desenez pe piept
o barcă cu vele
să plutesc deasupra lui
vreau să merg la mama acasă
să stau lipită de soba de lemne
să mănânc dovleac copt pe jar
să-mi fie frig, să nu dau socoteală
că termenul limită a trecut
şi nu am terminat de redactat
statisticile în care oameni bolnavi de singurătate
mor la fiecare două secunde
m-am săturat să fiu confidenţială
vreau să-mi scot inima la vedere
să o lipesc pe fereastră, să se vadă din stradă
ca abţibildul acela de la supa maggi
cu cât am mai multe
cu atât creşte probabilitatea
de a mai câştiga o inimă în plus

7 comentarii »

  1. hm, azi am ‘o dispoziţie’ în care nu prea cred sătulului
    asta nu înseamnă că nu-mi place poemul

    Comentariu de CELLA — 22 Ianuarie 2012 @ 13:03 | Răspunde

  2. sătui, la sate!🙂

    Comentariu de almanahe — 22 Ianuarie 2012 @ 16:32 | Răspunde

  3. ori la amintirea lui:

    „Noi, Dimitrie Stelaru, n-am cunoscut niciodată Fericirea,
    Noi n-am avut alt soare decît Umilinţa;
    Dar pînă cînd, înger vagabond, pînă cînd
    Trupul acesta gol şi flămînd?”

    Comentariu de CELLA — 23 Ianuarie 2012 @ 10:16 | Răspunde

  4. cella, almanahe, mă bucur de trecere.

    Comentariu de maskirovka — 25 Ianuarie 2012 @ 05:24 | Răspunde

  5. Si totusi o femeie de 5 stele este o femeie privilegiata si norocoasa🙂

    Comentariu de LItere Stacojii — 12 Decembrie 2012 @ 18:48 | Răspunde

  6. și îngerii sunt triști că sunt forțați prin natura lor să stea în spații intermediare, între cer și pământ, aripile uneori îi cam obosesc.

    Comentariu de maskirovka — 13 Decembrie 2012 @ 04:29 | Răspunde

  7. j`ai la poesie en overdose
    ce sont les mots qui me sourrient – adaptare dupa Mylene Farmer – „California”

    cu alte cuvinte, SUPRADOZA de POEZIE🙂

    Comentariu de dianadogariu — 14 August 2013 @ 23:29 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

