DozaDePoezie

15 Ianuarie 2012

Bună dimineața, iubirea

Filed under: Cubiculum,Poezii,Video — maskirovka @ 06:31

De ceva vreme George și Lenni sunt prieteni nedespărțiți
Muncesc în mine ca nașterea, ca moartea
Cu același vis de a fi fericiți în trupul meu
Ca și când aș fi propria lor fermă
Să am aici și hrană și apă și iubit
Unoeri mă înjură, ce femeie fără înveliș
Nu crește nimic, nici grâu, nici cuvinte
Seceta arde tot mai mult preria pielii mele
Oamenii din mine se mută tot mai des, tot mai departe
Ei migrează în alte corpuri ca somonii pentru depunerea icrelor
Nimeni nu suportă praful și oasele roase
Numai tu nu ai plecat, numai tu nu ești mort în mine
Stai lungit peste oasele mele și visezi ca într-o anticameră
Unde se pregătesc cei cu poezie contagioasă pe mâini
Numai tu ești viu în mine, pui semințe la încolțit
Ai grijă de casă, de pisica țintată
Să punem o pancartă în fața casei sau să scriu pe camașă
„Nu-mi atingeți tălpile există riscul să nu mai plecați”

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

