DozaDePoezie

14 Ianuarie 2012

Aș fi vrut să fiu iubita lui Edgar Allan Poe

Filed under: Când sunt cu tine,Cubiculum,Poezii — maskirovka @ 05:34
Tags:

într-o lume intermediară între cer și pământ
să port coroniță din flori de câmp când intru în patul lui
cuvintele toate să tremure din temelii

pe trupul meu de marmură scrie in memoriam
pielea strălucește mai mult ca o piatră funerară
în bătaia iubirii tale

sunt doar iubita ta dintr-o viață oarecare
îmi dau jos versurile de lapte în plină zi
halucinant de goală, fluidă-n fața ta

pe un pământ orb și greu și plin de case friguroase
în care nu voi dormi niciodată

semeni zdrobitor de mult cu mama ta
când răsare soarele de sub sânii mei
asta nu schimbă cu nimic cele zece porunci

îmi pipăi aripile să mă asigur că sunt la locul lor
cuminți, acolo în imaginația mea

aș fi vrut să fiu iubita lui Allan Poe dimineața devreme
când stoluri de poeme ca niște vulturi pleșuvi
trec peste București și ciuguleasc din stârvurile
căzute din noi peste noapte

sunt o ființă hibridă într-o lumea intermediară
între mine și tine, eu niciodată nu știu cine mai sunt

îți mut inima de la stânga la dreapta
ori de câte ori e nevoie să redevenim copii

3 comentarii »

  1. Oo

    Comentariu de CELLA — 14 Ianuarie 2012 @ 16:12 | Răspunde

  2. plecăciuni!
    CU stimă şi fidelitate,

    Mişca

    Comentariu de mişca — 15 Ianuarie 2012 @ 21:33 | Răspunde

  3. multumesc pentru cometarii,
    cella, aș fi vrut să semnez iubita lui Allan Poe, dar semnez, iubita lui.
    bine ai venit mișca pe blogul meu, l-am vizitat pe al tău și are o grafică originală.

    DozadePoezie

    Comentariu de maskirovka — 16 Ianuarie 2012 @ 05:26 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

