DozaDePoezie

29 Decembrie 2011

Poem 13.28

Filed under: Atac de cord,Poezii — maskirovka @ 12:30

Motto: Be careful when corresponding with people you don’t know. Never share private information with them.
Options…Report as Spam.

așa a început o zi din viața mea
mi-am deschis adresa de yahoo mess
și din neant apare cineva
trebuia să iau în seamă
mesajul din motto generat standard
când vorbești cu persoane necunoscute
după câteva replici mi-am dat seama că mă cunoștea
fusesem colegi de facultate și mă iubise foarte mult
ar fi amuzant sa pun aici declarațiile lui după atâta timp
mă căutase de multe ori pe net
până când m-a găsit
așa a început o zi din viața mea
neașteptat, nu?
o iubire înlocuiește pe alta
oricum îmi ține mintea antrenată foarte mult
aproape că nu mai ies din casă
îl cheamă andrei
mi-a dat numărul de mobil
să-i dau beep să intre pe mess și să ne vedem pe web
i-am dat aseară
ne-am distrat copios
mi-a făcut salată de roșii
și eu mă uitam ca tâmpita cum mă
îndrăgosteam de un individ
venint din spațiu
în tricou grena
care felia roșii

9 comentarii »

  1. […] departe mă culc   marinela şerban   cărămidari virtuali: vania  celucrufrumos   flavius  dozadepoezie   turistclujan  ragnar  stories of old   florina  ulise  zamfir  nicole  adrian voicu   […]

    Pingback de din cărămizi de gheaţă | absolut obişnuit — 30 Decembrie 2011 @ 00:02 | Răspunde

  2. multumesc de pingback, am citit textul, frumos.

    Comentariu de maskirovka — 30 Decembrie 2011 @ 00:54 | Răspunde

  3. Never share private information with them…but let them slice your tomato!🙂

    Comentariu de almanahe — 30 Decembrie 2011 @ 08:29 | Răspunde

  4. da!

    Comentariu de maskirovka — 30 Decembrie 2011 @ 09:02 | Răspunde

  5. La mulţi ani! Ce frumos e să felieze cineva spaţiul până ajunge la tine, fără a se teme că se pătează cu… roşii!

    Comentariu de Rodica — 31 Decembrie 2011 @ 19:57 | Răspunde

  6. La multi ani!

    Comentariu de maskirovka — 2 Ianuarie 2012 @ 10:36 | Răspunde

  7. da, da… La mulţi ani!

    Comentariu de CELLA — 6 Ianuarie 2012 @ 20:44 | Răspunde

  8. La mulți ani Cella!

    Comentariu de maskirovkamaskirovka — 9 Ianuarie 2012 @ 10:32 | Răspunde

  9. Ce-mi place la poeziile tale e că mi se par mereu noi, mă surprind, cu toate că le-am mai citit de atâtea ori, de când le-ai postat… :*

    Comentariu de Rodica — 14 Ianuarie 2014 @ 21:27 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

