DozaDePoezie

26 Noiembrie 2011

Când scriu

Filed under: Atelier,Cubiculum,Poezii — maskirovka @ 06:57

îmi modific poziţia corpului pe scaun
mă transform cumva în altceva
intestinele sugrumă acolo în interior
în lumea visceralităţii mele
sugrumă o fiinţă care vrea să se nască
oare de ce nu-i dau voie să iasă afară
cât o mai ţin închisă
în casa asta cu pereţi de carne şi oase
vrea la lumină
vrea să meargă singură
sunt o criminală
o ucid de fiecare dată
simplu, spontan, fără remuşcări
o fi fost fată sau băiat?
uneori mă întreb
la mine desigur este alt fus orar
alt cer şi alte obiceiuri
aştept să te trezeşti
să-mi spui bună dimineaţa
sau orice altceva
aştept să te trezeşti
sunt încă o femeie tânără
moliile nu mi-au ros pielea
şi nici scorburi de spaime nu prea am
dacă ar fi să mă uit la părţile corpului
nu aş vedea un zid egiptean
la prima vedere nu se descifrează nimic
nici pe umeri, nici pe frunte
nu scrie de ce iarna ţin de cald
şi e mai bine să mă ai pe mine
în loc de o tonă de lemne
am putea face lucruri miraculoase împreună
să trecem cu bine de travaliul
acestui poem matinal

8 comentarii »

  1. geniala, ca de obicei😉

    Comentariu de Albert Cătănuş — 26 Noiembrie 2011 @ 11:29 | Răspunde

  2. esti amabil, multumesc.

    Comentariu de maskirovka — 26 Noiembrie 2011 @ 11:49 | Răspunde

  3. eşti la fel de superbă pe cât mi-aş zice mie că îs!🙂

    sper să naşteţi şi-un poem de prânz, şi unul de cină!
    să vă ajute „barza” divină! :))
    iar banii pe lemne să se ducă pe foi,
    nu toţi, cât vreţi voi!
    în fond tot un foc e, dar mai cu stil, foaia,
    chiar de trosneşte, răşină, la fel
    şi şuieră, cetină-n codru.
    Dar mai rămâne să înţeleagă şi el.
    Măcar trocul!

    Comentariu de almanahe — 26 Noiembrie 2011 @ 22:05 | Răspunde

  4. haha, almanahe, imposibil, eu nasc doar foarte de dimineata, nu stiu daca ai observat.

    Comentariu de maskirovka — 27 Noiembrie 2011 @ 04:26 | Răspunde

  5. născutul matinal întârzie oamenii(la serviciu, da’ nu-i cazul meu, haha)
    cel de prânz îi hrăneşte îndestulător
    iar cel de seară culcă fără cârcei. :))
    năste când vrei tu, maskirovka, eu vin la botez şi dacă nu mă chemi!

    Comentariu de almanahe — 27 Noiembrie 2011 @ 18:37 | Răspunde

  6. da, eu scriu doar foarte de dimineaţa, la tine acum e trecut de 4 si jumatate, la mine e ceva mai mult, dar tot foarte dimineata.

    Comentariu de maskirovka — 28 Noiembrie 2011 @ 04:33 | Răspunde

  7. „Cum dirijezi tu fanfara Niculae, dacă n ai ureche ” l tachinau oamenii pizma i.

    Comentariu de Blake Pasagranto — 19 Decembrie 2011 @ 20:49 | Răspunde

  8. cool story bro

    Comentariu de svchost.exe — 21 Decembrie 2011 @ 07:30 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

