DozaDePoezie

23 Noiembrie 2011

La ora 4 dimineaţa într-o cameră de hotel

Filed under: Cubiculum,Poezii — maskirovka @ 06:47

el doarme hotărât că de a doua zi
pielea va fi singurul articol vestimentar
lucrul ăsta mă nelinişteşte
cum poate aşa să-şi lase la vedere vieţile sfinţilor
la care am pictat ani de zile
muncind pe schelă de dimineaţa până seara
fără apă, fără mâncare
am pictat pe epidermul lui alb ca o coajă de ou
perfecţiunea şi puritatea
eu însămi vreau să trec în rândul sanctificaţilor
mai am de mers mult cu picioarele goale
prin viaţa lui
la ora 4 dimineaţa într-o cameră de hotel
el se va trezi şi va sta dezbrăcat
va mânca un măr verde pe balcon
ca şi când nimic nu s-ar întâmpla
eu în spatele lui
cu şevaletul pregătit să mai pun câteva culori
epitete Dumnezeieşti aici pe pământ
aici pe pământ ne vom întâlni
ştiu asta sigur
aşa decurge povestea

2 comentarii »

  1. născutele îşi au originea în nenăscute, de-aici şi începutul de poveste:
    „a fost odată, ca niciodată, că de n-ar fi nu s-ar povesti…”

    Comentariu de almanahe — 25 Noiembrie 2011 @ 01:33 | Răspunde

  2. E cam 4 dimineaţa, ai pictat direct pe inima mea acum. Zugrăvitoareo:)

    Comentariu de Dulce Deea — 30 Noiembrie 2011 @ 04:48 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

