DozaDePoezie

11 Noiembrie 2011

Iubitul meu

Filed under: Atac de cord,Cubiculum,Poezii — maskirovka @ 12:53

nu poate fi perceput cu simţuri umane
ochiul nu-l vede, nasul nu-l miroase
îmi trebuie patru mâini şi un al treilea ochi
fix crescut la încheietura mâinii în loc de ceas
ca să-l pot pipăi îmi trebuie o lumânare
câteva lingouri de aur, să plătesc mercenari
spărgătoare de gheaţă, şobolani cu mustăţi lungi să adulmece boala
trebuie să trec eufratul de câteva ori
să ies din uter şi să sap groapa iar
el nu lasă urme
nu, nu
el nu lasă urme
se furişează ca un ser anestezic în vene
amorţesc
amorţesc
structura adn-ului o ia razna
scheletul înverzeşte
m-aş putea arunca de pe clădire
direct în inima lui
cu bucuria stranie
de a-l revedea pe fundul apei
iubitul meu nu poate fi atins
am nevoie de o mie de cuvinte tăvălite prin mir
prin uleiuri citite de preoţi
până la el
până la el
se scriu sute de evanghelii
pe braţe, pe suluri din piele de om
pe ziduri sau omoplaţi de cămilă
nu contează, dar până la el se scrie
se scrie până când îngerii se pun în lanţuri
îngerii se pun în lanţuri
setea e mai acerbă
marele zid chinezesc se vede peste umărului lui
asta ştiu din poveşti
este cumva plăsmuit în corpul meu
cum aş putea să mă spăl
cum aş putea da jos carnea lui
crescută în carnea mea
şi totuşi el nu este
şi totuşi el nu este
am nevoie de un truc, un pahar cu vin
o masă rotundă, soldaţi fideli
iubitul meu vrea un copil cu mine
poem fără oameni
pe cine să trimit după el
cine are tălpi
cine are tălpi
……………

4 comentarii »

  1. of,draga mea, dragă…

    Comentariu de Rodica — 11 Noiembrie 2011 @ 21:03 | Răspunde

  2. iadul are o Talpă…tălpi n-are nimeni!

    Comentariu de almanahe — 15 Noiembrie 2011 @ 14:23 | Răspunde

  3. Intr-adevar, nu doar foarte frumos, ci de-a dreptul dramatic. Nu-mi place sa-i felicit pe poetii care scriu versuri deosebite pentru ca, spun eu, nu poti felicita pe cineva care isi pune sufletul pe tava, ci doar sa-i admiri fragilitatea. De aceea, m-as bucura sa citesc si alte poeme ale acestei (tinere, banuiesc) poete ce mi-a fost necunoscuta pina acum.

    Comentariu de geopaduraru — 2 Ianuarie 2013 @ 16:41 | Răspunde

  4. multumesc alexandru!

    Comentariu de maskirovka — 3 Ianuarie 2013 @ 07:03 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

