DozaDePoezie

1 Noiembrie 2011

Poem cu colţi de fildeş (titlul sugerat de Almanahe’s Weblog )

Filed under: Poezii — maskirovka @ 04:26

este 5.18, s-a întunecat
nu am aprins încă becurile
stau pe întuneric
şi mă gândesc la tine
ar trebui să facem ceva drastic cu noi doi
aşa nu se mai poate
mă duc spre birou
ştiu bine drumul
nu mă împiedic, nu trântesc nimic
vreau să aprind veioza
şi stupoare
ceva pe masă mişună
ca o fojgăială de insecte
printre cărţi
o foaie albă lumina
am început să rând
e o glumă bună
încep să scriu prin
strălucirea difuză
ceva între câine şi lup
se zbătea printre cărţi
avea colţi de fildeş
zeitate pură
ataşat în colţul din dreapta
ca o lampă mică de laptop
stă şi îngerul dornic să-mi dicteze
lucrurile au revenit la normal
palmele se dezleagă de braţe
fiecare poem are un sfârşit
în clipe ca astea sunt vrăjită

2 comentarii »

  1. Era coiotul care a înghiţit strugurii din penultimul poem?
    Recunoscător, cu coada-i stufoasă a măturat întunericul peniţei.

    Comentariu de almanahe — 1 Noiembrie 2011 @ 13:37 | Răspunde

  2. da, da, ceva hibrid, între noapte şi zi, o zonă crepusculară.

    Comentariu de maskirovka — 1 Noiembrie 2011 @ 14:53 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

