DozaDePoezie

31 Octombrie 2011

Poem de toamnă (de pus în fructieră lângă struguri)

Filed under: Poezii — maskirovka @ 08:39

îmi e jenă să scriu în locurile publice
în parcuri, în trenuri
la coadă la pâine, vorba vine
parcă aş avea un picior lipsă
mă târăsc greu afară
şi nu-mi place să fiu privită
din cauza handicapului
în camera mea lucrurile sunt normale
scriu mereu la birou
cerneala e un sânge de menstruaţie
corpul trebuie golit, curăţat
doar aici năpârlesc
lângă foi şi creioane
piciorul lipsă devine o aripă în plus
hârtia ridează sub mâinile mele
cere apă şi cere mâncare
e tot mai bolanvă, tot mai bătrână
şi nu ştiu cât timp o pot hrăni
şi eu sunt tot mai bolnavă
tot mai bătrână
mergem împreună ca elefanţii

1 comentariu »

  1. da, multumesc de sugestie

    Comentariu de maskirovka — 1 Noiembrie 2011 @ 04:23 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

