DozaDePoezie

29 Octombrie 2011

Poem cu braţele amputate

Filed under: Poezii — maskirovka @ 06:38

de azi încep să scriu ceva inedit
care va apărea într-o carte pe lumea cealaltă
o carte de poezie
ştiu asta foarte sigur după cum oamenii
stau la coadă în spatele meu
cu urechile lipite de coaste ascultând basme
ei devin copii şi mai copii
se mai nasc încă o dată
îmi aruncă monede cu chipuri
de voievozi necunoscuţi
asta le dă dreptul la fericirea
aia tâmpită de a dormi
sub copita calului împotmolit
în foaia de hârtie

în spatele meu duminicile miros
a răşină proaspătă
extrasă din scoarţa trupului
fraged, tânăr şi fără vârstă
prima revelaţie că nu mai am braţe
a fost odată demult
prin şcoala generală
am vrut să cuprind un copac
şi nici azi degetele
nu s-au împreunat
obrajii mi s-au umplut de furnici
asta desigur, este foarte omeneşte
copacul trăieşte şi azi
este exact în acelaşi loc
ca acum 20 de ani
fraged, tânăr şi fără vârstă

2 comentarii »

  1. M-am adâncit în ăst poem (ne)milo(s).
    Apa ce-o curgi, umbra copacului brumos,
    Nu ştiu de unde-s aceşti murgi-cavou,
    Ce furnicar, prin ce vremi, ce ecou?

    Comentariu de almanahe — 29 Octombrie 2011 @ 18:15 | Răspunde

  2. m-am adâncit în tine ne(miloasă)/ ecoul tău îl aud şi-n rai

    Comentariu de maskirovka — 29 Octombrie 2011 @ 18:56 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

