DozaDePoezie

28 Octombrie 2011

Ciornă despre pereţi (poem în lucru/ atenţie, căderi de pietre)

Filed under: Poezii — maskirovka @ 06:16

în camera mea se întâmplă toate minunile
pâinea caldă o rup din tavan, nimeni nu bate la uşă
storurile sunt trase de ani de zile, păienjenişul s-a prins şi pe ochi
văd cu totul altfel lumea din afară, ca un stup zumzăitor
cu-o fericire infertilă pe botul bocancilor
în fiecare dimineaţă mă trezesc la ora cinci
fără ceas, fără iubit, beau ness pe marginea patului fără să
mă ridic încă din mine, îmi place bălăceala asta matinală
de a mai hoinări o dată până iese soarele, după care lumina
şterge orice urmă, pe duşumea se mai văd şi azi câţiva paşi
care dispar încet, încet, lemnul îşi schimbă forma
ca şi cum o alunecare de teren schimbă relieful
tot mai greu înot în lacul născut din toată această poveste
deşi locuiesc în Bucureşti păsările nu-mi stau pe umerii
dacă ies pe balcon, cel mult ciugulesc din palmă
firimituri de versuri uscate, am totuşi un aer aparte, cel puţin aşa cred
spun asta cu gândul că acum vine iarna şi nu-mi fac probleme
că soba va rămâne rece sau că mă voi hrăni din mila pielii tale
suport din ce mai greu oglinzile prin care nimeni nu trece
e pustiu, îmi zic, iubitule, e foarte pustiu, camera mea este
o cutie de cadou goală căreia îi pot da foc să-mi încălzesc poemele

1 comentariu »

  1. […] cu d(r)ame, cella, dunia, fotostefani, maskirovka, o particulă în univers, poematike, psi, umm, valentina, Like this:LikeOne blogger likes this […]

    Pingback de Dansuri planetare « Almanahe's Weblog — 28 Octombrie 2011 @ 18:59 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

