DozaDePoezie

12 Octombrie 2011

Nu ştiu când am să vin la tine

Filed under: Cubiculum,Poezii — maskirovka @ 09:51

lasă un bec aprins, cuvintele se vor usca
le voi mânca şi-aşa cu mucegai

caii dezleagă-i, dă drumul la câine
am un copil din flori
prin pântec se vede cum plouă

îmi mine bate o clopotniţă

oamenii strigă
e octombrie, e octombrie

îngerii s-au copt bine
e vreme de schimbat pielea

m-aş adăpa din tâmplele tale
pregătesc un culcuş
din frunze de stejar
chiar aici
în josul paginii

citesc încet
beau o gură de toamnă
simt până-n creştet
frunzele cum îmi caută chipul

corpul se încălzeşte
ca în preajma unui foc de borangic
sunt mai înaltă
atât de înaltă
încât pot ajunge la tine

afară miroase a sârmă ghimpată
e puţin întuneric
muşchii feţei au amorţit
cum aş putea scăpa de seceta asta…

zilele fără tine se înfig pe glezne
lipitori ce nu se mai satură

nu ştiu când am să vin la tine
să storc din trupul tău monedele de aur
poeme fără acoperiş
blânde, blânde

oamenii se dezbracă
merg în spatele meu
cu o încredere oarbă

3 comentarii »

  1. ţi-am întors poemul cu josul în sus; din el a căzut o cheie…

    Comentariu de almanahe — 13 Octombrie 2011 @ 03:04 | Răspunde

  2. da, as putea face cateva variante, multumesc de citire si comentariu.

    Comentariu de maskirovka — 13 Octombrie 2011 @ 06:01 | Răspunde

  3. nu-mi amintesc să fi citit, ‘toamna asta’, un poem asemenea

    Comentariu de CELLA — 19 Octombrie 2011 @ 21:20 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

