DozaDePoezie

11 Octombrie 2011

Notă

Filed under: Cubiculum,Poezii — maskirovka @ 08:07

nici nu ştii câte personaje trec prin mine când stau la masa de lucru
bunăoară azi gardianul cu pistolul pierdut mi-a dat 10 lei să-i fac rost de-o cafea
mi-a zis, urgent, nu mai suport, mă ia somnul în rolul ăsta, doar păzesc şi atât
mi-am făcut repede o cafea şi am băut-o, toată, neagră şi foarte amară
hoţul de struţi mi-a spus că-i trebuie zahăr, dar am refuzat vehemet să plec la alimentară
noroc că vecina de la 4 tocmai ieşea la piaţă, aşa că am rugat-o pe ea
să-mi ducă ciocolată, un glob ocular şi-un fluture de noapte din peru

afară miroase a sârma ghimpată, daca cineva se apropie eman
o substanţă paralizantă, mi-ar prinde bine exilul în tine
aş scăpa de secetă, metabolosimul nu funcţionează fără tine
schimbul chimic de metafore din păienjănişul meu
nu are loc dacă nu asimilez câtva celule din corpul tău
să trec de partea cealaltă aşa cum fac toţi fluturii
mi-ar prinde bine exilul în tine, şi asta să fie aşa
ca o pedeapsă că pe mine nu mai mă pot înghiţi
mi-ar plăcea la nebunie acest surghiun între coastele tale
ca între nişte gratii de lux, dimineaţa vreau omletă
şi alte câteva ingrediente pe care le ai doar tu

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

