DozaDePoezie

10 Octombrie 2011

Bucureşti 8ºC

Filed under: Cubiculum,Definiţii,Multivitamine,Poezii — maskirovka @ 05:45

când sunt singură am pe vene un fel de celuloză, o substanţă organică întrebuinţătă în industria poeziei, se pot fabrica iubiţi, insectare, dar mai ales fantome, din alea super de senzaţie care vin noaptea şi pun pansament la încheieturi, îmi place să privesc îndelung după trenurile din gara de nord, ca un bolnav ieşit de curând din spital îmi număr degetele de la coaste, atunci se întâmplă să merg prin ceasul din bucătărie, doar în scorbura asta se pot salva urşii polari, când golesc stomacul din creier, pe şira spinării se tolăneşte ca o pisică leneşă oboseala perversă de a nu fi lângă tine, tocmai mi-am împrăştiat părul cu un zgomot de şirag de mărgele, nu mai e nimic de spus şi asta mă ghemuieşte şi mai mult în tine, deschide umerii până la capăt, mă voi căţăra şi eu alături de clovni, când vine vorba de fâlfâit călătoria începe şi scriu anapoda despre un coviltir cu care ar trebui să-mi acopăr cuvintele, din ce material să fie, câţi metri pătraţi să aibă, să nu mai dea în foc la fiecare pieptănare, să se ocupe cineva de selecţie, pe vârste, pe aptitudini, uite un cuvânt fără dinţi, se poate trage în fire, în foi subţiri, nu-mi foloseşte la nimic, de obicei ar trebui să lase urme, chiar aici pe peron ca o placă de marmură pe tâmplă, aş vrea eu să nasc aşa într-o singură zi, dar poemul se naşte în tranşee, nu are nevoie de mamă, de sare, îl pot pipăi de arme ascunse sau treceri de pietoni, aş putea chema ambulanţa dacă sângerează prea rău când muşc din el ca dintr-o iesele fără isus, mă poate sufoca, la micul dejun o femeie lungită pe şezlong îl apără de gloanţe ca pe copil plutitor, îl pot duce la râu să-l albesc de infidelităţi, părinţii nu s-ar supăra pentru că am fugit de-acasă, mortul e mort nu se mai întoarce în pântec câte felii de lumină i-aş servi, e frig, e frig, dragul meu, soldaţii se duc în şir pe deasupra mea ca păsările toamna în cimitir, numai ele ştiu ce cuiburi au acolo, patul e vraişte, tv-ul merge, voi apărea şi eu în spatele tău bălăcindu-mă în mintea ta, e frig, e frig, dragul meu, iubirea nu se transmite nici prin cordonul ombilical, nici prin bluetooth, pe pielea mea este un târg de vechituri

1 comentariu »

  1. ieri dimineata m-am uitat in blog roll la vreme, erau 8 grade, si oricum nu aveam titlu la aberatia de mai sus, as ca mi-a prins bine, oricum stii ca am fixatii cu vremea:-+

    Comentariu de maskirovka — 11 Octombrie 2011 @ 05:57 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

