DozaDePoezie

8 Octombrie 2011

6.30

Filed under: Cubiculum,Dincolo de mine,Multivitamine,Poezii,Special — maskirovka @ 06:30

lângă tine luminez altfel
am mereu 16 ani şi capăt pe zi ce trece alte culori
nu mai am acelaşi miros de poezie îmbâcsită
ştii tu aşa cum au cărţile vechi
cu paginile îngălbenite
lângă tine vorbesc o limbă nouă
niciodată trecătorii nu vor înţelege de ce
cuvintele se depun la marginea mâinilor
într-un fel de cuib, peste noapte
se nasc păsări cu însuşiri extraterestre
pot ajunge la reclama aia stupidă
din piaţa romană
unde dintr-o sticlă curge un lichid roşu
pe blocuri, ai zice că inima mea se scurge
pe stradă şi toată lumea trebuie s-o citească
de multe ori macaraua unde pescăruşii iernează
devine mică, atât de mincă încât
o pot îmblânzi
mă prelungesc cu fiecare atingere
sunt o cale ferată fără capăt
tu ştii asta foarte bine, cum mă întind în pat lângă tine
şi călătoresc, călătoresc
nu mai există camere, pereţi, dispar clădirile
se inundă străzile, se îneacă fiecare celulă
ca la un cutremur cu epicentrul în mine
nu mai există zile, nopţi, timpul se dilată
într-o alungire posibil să fie chiar vorba despre moarte
soarele nu mai răsare la locul lui, e undeva pe sub
mâna ta dreaptă, dimineaţa când mă trezesc
lângă tine luminez altfel

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

