DozaDePoezie

6 Octombrie 2011

Poemul meu eşti tu

Filed under: Cubiculum,Poezii — maskirovka @ 07:16

punct
nu trebuie să mai umplu foaia
cu metafore
poemul meu este înalt, slab
ajunge de 3 ori pe zi la cer
dă mâna cu îngerii
ia masa cu ei
stau de vorbă de una de alta
ochii mei fac cea mai performantă
radiografie 3D
văd prin tine tot
fără ochelari de protecţie
sunt într-un fel de-a casei
nu mă contaminez prea uşor
poemul meu eşti tu
cutia toracică e plină de unelte
folositoare carierei de piatră
la care muncim zilnic
în tine e depozitul aurifer
de care nimeni nu ştie
şi dacă ar ştie s-ar renunţa
la proiectul roşia montana
ai un copil din flori, oase de mătase
prin sângele tău anotimpurile
trec cu viteza mea

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

