DozaDePoezie

3 Octombrie 2011

Oraşul meu

Filed under: Multivitamine,Poezii — maskirovka @ 16:43

oricând pot lua bilet chiar şi clasa I/ cu vedere spre pieptul tău/ mâinile tale mă îmbrăţişează ca o cale ferată/ aici pot face orice doresc/ am un cârd de ciori care dimineaţa trece pe foaia de hârtie/ cra-cra/ zboară alene peste trupul tău/ vânzătorii de ziare sunt şi ei prezenţi dar la o scară mult mai mică/ şi florăresele şi salvarea şi deratizatorii de impurităţile tâmplelor/ toate astea încap în tine/ o mie de străzi şi încă o mie de oameni care se plimbă pe ele/ e minunat/ de-a dreptul minunat să stau pe banca galbenă cu picioarele în sângele tău/ să privesc bărcile/ peştii cum se scufundă prin cuvinte/ şi eu/ şi eu în mod egosit nu dau harta asta nimănui/ nicio agenţie de turism nu ştie marea din palma ta

1 comentariu »

  1. da, ideea e buna, trebuie sa revad textul neaparat sa profit de idee si mai ales de multivitamine.

    Comentariu de maskirovka — 4 Octombrie 2011 @ 10:11 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

