DozaDePoezie

1 Octombrie 2011

1 octombrie 2011

Filed under: Dincolo de mine,Multivitamine,Poezii — maskirovka @ 18:19

mă retrag la masa de scris ca un melc/ aici nu am coapse/ nu am sâni/ îmi aleg ceea ce scriu după cum îşi alege melcul sexul/ azi poezie/ mâine proză/ singurul organ tactil e cuvântul/ uneori sângerează/ alteori pur şi simplu dezertează ca un puşcăriaş din propria piele/ îl urmăresc o vreme prin bălţi/ prin mirişti până-i pierd urma/ de puţine ori reuşesc să-i pun cătuşele şi-l întorc la mine…scrisul meu e fluid/ şerpuitor şi murdar/ un fluid care trece încet prin perfuzie când stau liniştită pe patul de spital/ niciodată nu am ştiut ce conţine/ dar ştiu că-mi face bine

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

