DozaDePoezie

28 Septembrie 2011

Poemul pursânge

Filed under: Atac de cord,Erotism,Poezii — maskirovka @ 08:09

de fiecare dată devin mai puţină-n preajma ta
asta am spus-o de o sută de ori pe ziua de azi
sunt un fel de cadavru pe care studenţii taie
ce vor în neştire, exact ca la mina minovici
aşa se întâmplă cu tine, sunt numai simţuri
nu mai am nicio legatură cu literatura
doar respir, miros, gust din sângele tău
ca dintr-un vin citit de preot în ziua de Paşti
cumva cu teamă, oare ce mi se v-a întâmpla după
este felul meu de a avea aripi, acum înţelegi
de ce nu renunţ la tine, e vorba de zborul acela pervers
prins între filele unei cărţi ca-ntre picioarele unei femei
aici e tragedia, femeia aia sunt eu – un fluture de noapte
ce tocmai s-a aşezat pe lumina acestui poem nou-născut
doar respir, miros, gust din sângele lui
nu mai am nicio legătură cu tine

1 comentariu »

  1. De mult nu mi-am luat doza de poezie… dar iată că m-am întors printre versurile tale care îmi dau o ciudată stare de desprindere bruscă şi crudă din cotidian. Felicitări Maskirovka!

    Comentariu de doctorox — 30 Septembrie 2011 @ 18:55 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

